Nawigacja

14 Godzin 41 minut
I jest krtszy od najduszego dnia o: 3:52

Warszawa 2023
5 grudnia od wczesnych godzin rannych intensywnie zwiedzaliśmy Warszawę. 🇵🇱 Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy w Rezydencji Prezydenta RP - Pałacu Belwederskim, gdzie zapoznaliśmy się z historią tego pięknego budynku oraz życiorysem Marszałka Józefa Piłsudskiego 🏛️
Następnie obejrzeliśmy wystawę technologicznych cudów w Narodowym Muzeum Techniki. Ważnym elementem zwiedzania naszej stolicy był aspekt historyczno-patriotyczny, w ramach którego zobaczyliśmy wiele pomników i miejsc pamięci o polskich bohaterach narodowych m.in. Grób Nieznanego Żołnierza podczas zmiany warty, Kościół Świętego Krzyża, gdzie znajduje się serce Fryderyka Chopina ❤️, Kolumnę Zygmunta, Zamek Królewski. Nie sposób było ominąć: Krakowskie Przedmieście, Pałac Prezydencki, Stare Miasto, Jarmark Świąteczny, pięknie rozświetlony nocą Pałac Kultury oraz najwyższą budowlę w Polsce oraz w Unii Europejskiej czyli Varso Tower. 🤩
Duże wrażenie na uczniach zrobiły oczywiście Złote Tarasy 🛒🛍️ 😅 Ⓜ️🚍🚊Podczas wycieczki, w czasie której poruszaliśmy się autobusami, tramwajami, pociągami oraz metrem liczba atrakcji była przeogromna i wszyscy daliśmy radę! 💪

Powrt

Ostatnie artykuy
· Rekrutacja · Żagle 2022 · Deklaracja dostępno... · Projekt :Nowe szanse... · BIP SP Pomlewo